Velandet är över..

2006 / Permalink / 0
Vi hade ju bestämt att sälja huset.
Att bo enklare.
Att vara ledig på fritiden.
Mäklare har kontaktats.
Åsså kom jag på en sak.
Var ska bilen vara utan garage?
Gillar hunden betong och stad?
Gillar jag att inte ha ett riktigt hem.
Jag som haft dålig bostad i hela mitt liv, detta är min första riktiga bostad.
Ska jag släppa iväg detta?
När det nu blir konkret. Står inför fakta att börja avsluta och göra fint inför försäljningen så vägrar jag.
Jag vill inte flytta till ingenting bättre alls.
Beslutade mig i helögen att skapa det hem som vi från början tänkte oss.
Detta var ett beslut taget i trötthet och nästan desperation av att inte ha tid till något annat än firman.
Har ju som jag sagt jobbat som en jävla dåre de sista månaderna för att få det att gå ihop.
Nu har det gått ihop och det hyfsat ljust ut.
Varför då ställa till det med boende?
JAG FLYTT INT......

Mamma o pappa var nere å hälsade på i helgen. Trevligt med besök.

Å ikväll skall jag åter på eftervårdsträff.
Är väl sådär, men ok.....bara att göra det och hopas att det inte är för många återfall på g.
Till top