Återfallsgruppen

2006 / Permalink / 2
Imåndags vardet dax igen.
Är ju eftervårdsledare, som ni säker redan vet, men borde heta återfallsgrupp.
det är så jävla B att hela tiden sita å lyssan på åtrfallslögner.
"vet inte vad som hände..."
"tyckte att det gick så bra......"
"Vaddå, nä jagbehöver inteAA, kan själv....."
osv osv, in till leda.
Är rätt trött på det.
Vaffö ska jag lägga tid och energi åt ett gäng som inte har lust att vara nyktra.
Har sån jävla lust att säga åt dom att skita i eftervård å alltihop, gå hem å sup med er. Ni kanske inte är alkoholister.
Ni hamnade nog på behandlingshem pga otur, taskiga fruar, orättvisa cheferoch livetsorättvisor.......
Men så får man väl inte tänka,fast det gör jag ändå.
Ska sluta som ledare så fort jag gjort mitt år.
Är spyle på att höra om återfall.
fast i AA grupperna har det åxå varit många återfall.
Har försvunnor 3st urmin hemmagrupp nu i sommar.
trist.
Men det är deras val.

på jobbet har det varit jobbigt en tid nu.
Pengarna vill inte riktigt komma in i den takt jag önskar.
Vi ligger lite knapert till, men nykterheten har jag å då kan jag ju agera och göra något åt det.

E är i klimakteriet......hur kul é det då.....
Hon va ju tokig innan........

Sonen är hemma å e sjuk.
Idag är det bara jag å en pryo på jobbet.
En lugn dag.
En bra dag.
kram


#1 - - Micke:

Dessa lögner inför sig själv är jävligt jobbiga, framför allt för dig som tvingas sitta o lyssna på det hela tiden. Men du behövs ändå där o det tror jag du vet. Nån måste ju vara vid sina sinnes fulla bruk som det så fint heter. Ha det bra/ micke

#2 - - cozmo:

Håller med Micke.
Dom är ju bara sjuka.
hej.

Till top