Högmodet spirar

2005 / Permalink / 0
Har fått massor av respons på min blogg.
TACK
Alla ni som ids och orkar följa ett gammalt fyllos snedsteg och irrfärder.
Trodde inte att responsen skulle vara så här stor.

Blir glad och rörd av era kommentarer och mail.
Roligt att någon vill läsa om hur jag haft/har det.
Syftet/hoppet med bloggen är ju att någon kan ta någonting med sig.
Att någon kan ha hjälp/nytta av mina erfarenheter.
Det räcker att en enda människa har det, då är det värt varenda tangenttryck.

Blir stolt.

Häromdagen fick jag frågan om jag vill skriva en krönika på http://www.bakomgaller.se/
Blev ställd.
Jag?
Vad ska jag skriva om?
Men E blev stolt och glad och sa till mig att jag såklart skulle skriva, så då gjorde jag det.
Är numer krönikör.......*ler*

Så alla ni som hör av er jättetack och jag kommer att fortsätta blogga här tills någon bär mig bort från datorn

Tack och kram till er alla.


Till top