Solen steker

2006 / Permalink / 1
å vi hugger ved.
Fyy faan vad ved vi hugger.
E: pojkar och ett par polare och svärfar kommer och hjälper till.
Det är så varma så det nästan dallrar i luften.
Men vi hugger på.
Kör motorsåg till jag bara inte orkade mer.
Ryggen molvärker.
Men vi har huggit och klyvt nästa 10 kubik, nu är det bara 30 kvar.......

Träffade på en fd AA vän.
Han sken upp då han såg mig.
"Hej, tjena hur är det?"
Med MEJ är det bra.
Kände i hela min uppenbarelse att jag bara inte vill.
Fixar inte att stå å vara trevlig och låtsas som allt är OK.
Det är inte ok.
Talade tydligt om för honom våra mötestider.
Han såg lite frågande ut.
Han tjej talade om för honom att jag pikade honom.
Sen gick dom.
Är så jävla ointresserad av honom nu då han har valt bort AA.
Konstigt, nästan så jag känner att han valt bort mig, fast det är ju det han faktiskt gjort.
Kände att ajg inte har något att tala emd honom så länge han är utanför, ute i kylan. Utan önskan att sluta dricka. Han såg förvisso ganska ok ut...........

E och jag bråkade lite nu på morgonen.
Har inte velat säga til henne så mycket. Hon äter ju lite piller och mår inte så bra. Är lite zombie sådär lagom. Sådär lite lagom otajmad hela tiden. Men har bestämt mig för att inte tjata på henne. Låta henne få sin tid för att komma tillbaka. Inte så bra plan då hon hoppar på mig och tycker en massa.
Vi är långt ifrån varandra just nu.
Riktigt långt.
Det är som om hon är inne i en bubbla.

Idag skall jag för första gången vara eftervårdsledare. Har pratat med min sponsor om lite olika upplägg.
Känner mig hyfsat klar över hur jag vill att min roll ska vara.
Tänkte presentera mig.
Låta var och en presentera sig lite kort.
fråga vad gruppen vill att jag ska göra, eller inte göra.
Försöka bli gruppens tjänare istället för gruppensd ledare.
En paus.
Sedan läsa något som vi kan prata lite runt. 
Läta ordet gå runt.
Åsså sen går vi väl hem.
Verkar vara en bra plan.

Idag steker solen. Vilket konstigt klimat det har varit de sista åren.
Antingen så kallt att man bara inte står ut 8 grader och regn, eller så varmt, riktigt varma 30 grader.
Jag är svensk och vill ha lagom.....20 grader ...........ska det vara så svårt.......

Kram på er....
#1 - - Kimmi:

Döm inte den där killen för hårt. Kanske såg du ngt hos honom som du inte gillar hos dig själv egentligen? Detta är absolut inte illa menat utan bara en tanke jag fick.

Till top