Zonterapi.....

2006 / Permalink / 0

......humbugg och lösa boliner.
Vet inte vad som är riktigt, men tror på alternativa metoder.
Har ont i kroppen.
Går för många timmar varje dag.
Det blir lite effekter av att gå omkring på ett betonggolv 12, 13 timmar varje dag.
Är lite mör i kroppen.
Har börjat gå på zonterapi hos en tant.
Ja en riktig tant är det, emn med rackarns hårda fingrar.
tro det eller ej med efter jag varit där så känns det i hela kroppen.
Hon knådar fötterna och jag känner av det i ryggen.
Skumt, men kanske det funkar för mig. .....sen gillar jag att ligga där å slappa, låta tankarna fara, halvsova, koppla av. Kanske är det det som funkar.
Jag vet inte, men mår bättre av det.
Ska dit om en liten stund. Är andra gången nu.
Förr då jag söp, hade jag inte råd att ta vara mig själv, inte lust heller. Nu prioriterar....ja ja då, försöker prioritera att sköta mig. Har fått för mig att träna upp mig igen. Springa GT varvet. Kanske även åka från Sälen till Mora, men det få östen utvisa.
Både hunden och jag skulle må bra av motionera mera.
tror att jag skulle orka bättre på jobbet då åxå.
Åsså till det där med mat. Äter såin i helvet illa, mest i gatukök och ståmacka bakom disken på jobbet.
Det kommer inte att hålla, måste få kraft att ändra på det först, innan träning tar vid.....

Gick ut på altanen och riktigt kände härligheten. Tystnaden.
Vad jag trivs i vårt hus. Är så härligt att bo i skogen. Tystnaden och fägelkvittret.
Tog cabben till jobbet, är gott dessa dagar i solsken.

Till helgen funderar jag på attåka å hälsa på syrran i Rättvik. Bada ta det lugnt. Bara hunden å jag. Fast tänker isf bo p hotell. Vet inte om jag orkar bo i husvagn med barn å allt.
Lugnare attglida ner påen hotellfrukostän att få corn flakes och barnskrik i knät.
grinig gammal gubbe är vad jag är........
Men vore roligt att träffa barnen och bada i siljan.
gillar det.
 

Till top