sicke tjöt

2006 / Permalink / 2
Har fått en AA dåre på halsen, eller rättare sagt i mobilen. fåntratten messar mig hela tiden om en massa skit.
Anklagar mig för ä det ena och än det andra. Han tycker att det är mitt fel det mesta här i livet.mittfel att människor inte går på AA.
Mitt fel att han mår dåligt å så vidare.
Blev irirriterad.
Det stör min nykterhet.
När jag ringer så vägrar den rädda lilla råttan att svara.
Funderar på att åka till hinom och trycka ner mobilen i halsen på honom. E säger åt mig att ta det lugnt, men det är lättare sagt än gjort det.
Blir berörd av hans beteende, det stör mig.
De första messen struntade jag i, men när det blir varje dag å flera om dagen så blir det lite tröttsamt.
Vet att jag borde ignorera, men inte så lätt.
Det som gör mig förbannad är att han använder saker mot mig som han vet tar på djupet.
Anklagar mig för att vara för gåpåig mot nya osv.
DIN AVUNDSJUKA JÄVEL.........
Så känner jag.
Har lust att skriva vad jag egentligen känner för fanskapet, men har inte gjort det. Är i så fall bättre att jag åker till honom och stoppar ner mobilen i halsen på honom.
Men gör inte det.
Inte idag.

I morse körde jag i diket,med kärra å allt. Blev hängande på en stubbe, fläktremmen gick av.
vad ilsk jag blev.
faan.
Motade E ur sängen i morgonrock.
Hon fick slita och dra lite.
Sen körde jag hem igen............ glömde E.
Hon var väl inte sådär jätte imponerad då hon fick gå hem i morgonrock......
#1 - - Snartenegenblogg:

Du är för härlig!!!!

Men du kanske glömt en del gällande känslor.... förlåt men det är vad jag tycker. Han söker ju dig för att du skall sätta den!!!

Om du sedan gör det genom att trycka ner mobilen i halsen på honom så kanske det är bättre än flaskan?

Eller innehållet?

He, he, he!!!

#2 - - cozmo:

Det där med bilen i diket:
somliga straffar Gud med en gång.
Ha det gott.
Ps.Jag tror inte att du passar som eftervårdare.
Du är mer en råbarkad affärsman.
Helt utan medlidande.
Ta inte på dig så mycket.(Livsfarligt för en alkis).
cozmo

Till top