Ibland.....

2006 / Permalink / 0
.....rätt ofta, slår det mig att det är en ynnest att få vara nykter.
Härligt att slippa jaga alkohol.
Att slippa ljuga för sig själ.
Vet inte hur många gånger jag stått i kön på bolaget, har tänkt köpa 4 öl. Kanske bra att ha lite hemma, jag tar 12st. förresten det kanske kommer folk.......VEM skulle komma på tanken attkomma till mig......tar en halva brännvin...eller varför bara en halva......osv
Så gicka jag ut från bolaget med minst 2 fulla kassar.
Så var det ofta.
För pfta.
Så är det aldrig numer.
Sjukt beteende egentligen. Tänk om jag gjordelika i klädaffären, ska köpa ett par kalsonger och kommer ut med 30 par......inte ett smack friskt.
Gällde att fylla hjärnan med lögner.
Sån skit slipper jag idag.
Slipper att hålla på å lägga kraftpå massa skitlögner.
Härligt när den tanken slår mig......
Till top