Återfallen duggar tätt

2006 / Permalink / 0
På eftervården var det igår 2st som tyckte att flaskan var smarrig.
En hörde jag inte av, förmodligen samma där.
SUCK

Blir lite uppgiven.
Känns som om dom inte tar detta på allvar.
En kille ringde mig och sa att han trillat dit igen, men nu va han på rätt spår igen...
På rätt spår, tja kanske det, beror ju vilket spår han eftersträvar.
Men han hördes lågt ifrån skärrad.
Kanske är han inte såsugen på ett nyktert liv.
harså svårt att förstå dessa som envisas atthållapå med behandling och annat utan att egentligen ha någon önskan om attvara nykter.Måste ju vara ett helvete.
Tänka att sitta och lyssna på massa skitprat man inte tror på.
Lyssna på människor som söker nykterhetens ljus, måste ju krocka i skallen.
Själv hade jag inte haft en enda tanke på att springa på möten åannat om jag inte vill vara nykter. Finns väl bättre ställen att vara på så.
AA är inte till för dom som behöver det, utan till dom som vill ha det. det är en vesäntlig skillnad. Lite annorlunda med eftervård, men hade jag varit sugen så hade jag bara skitit i det där med eftervård. Men vi är alla olika och vissa är det kanske inte meningen tt jag förståig på.
samma sak med dessa som dricker fast dom äter antabus.
vaffö gör man det?? Har aldrig fattat det.
Måste väl vara bättre att ge fan i ta antabus.
Skulle aldrig äta antabus om jag skulle dricka......verkar ju helgalet.......
Men som sagt, vi är alla olika. 
Till top