Dag66

2003 / Permalink / 0
Vaknar ganska lätt. Har sovit hyfsat, trots nattmaran, men hon rider inte så hårt. 
Kan inte förmå mig till att få till frukost.
Skall försöka imorgon igen, men jag får i alla fall en lite bättre morgonritual än tidigare.
Men känner mig inte direkt upplagd för att gå till jobbet, men det är väl bara att bita ihop. Tycker att jobbet känns mer och mer meningslöst. Känner att jag inte utvecklas på ett positivt sätt i detta yrke. Men försöker att ta det lugnt, inte hitta på ngt nu. Vet att jag inte kapabel att avgöra något. Men känner att jag skulle vilja ha ett mer positivt jobb. Kanske mer med att arbeta med människor, men jag tjänar bra och får med tiden ett bra liv om jag stannar kvar, så det är väl det enklaste just nu, och jag har lärt mig att göra det enkelt.Vet att jag egentligen trivs på mitt jobb. Har varit här i snart 6år, så ta det lugnt. Känslorna spelar mig spratt. Vet att jag är ganska duktig på mitt jobb och att jag egentligen gillar det. Måste komma ihåg det. Det är min hjärna som håller på.
Till top