Dag 82

2003 / Permalink / 0
Har sovit djupt och hårt hela natten.
E gnäller för att jag har snarkat och levt om.
Men jag är utvilad och känner mig piggare. På dagen grejar vi hemma, det är skönt och jag trivs.
Tyvärr stammar jag även idag, men ingen kommenterar det så det stör bara mig…..tror jag.
Men känner att mamma iaktar mig, som en orolig hönsmamma. Kan förstå henne.
Känner mig trots detta…. lite lycklig. Har nästan alla människor jag älskar omkring mig.
Det är härligt att leva. Fast sonen blir lite dålig och jag kör hem honom. Vi pratar inte så mycket men jag ser på honom att han gillar att jag är nykter.
På kvällen fikar vi på krogen. Dricker kaffe. Det känns ok. En härlig kväll, med lagom värme.
Känner att det är fint att vara nykter. Trots att pappa har varit lite iglig på mig idag så har jag hanterat det bra, jag har inte gått igång eller ngt. Vet att det är inte lätt för honom att förstå att mitt gamla beteende inte finns kvar, även han måste ju få tid på sig att vänja sig.
Somnar trött men lycklig.

Till top