Dag 166

2003 / Permalink / 0
Tar mig ur min dvala. Klär på mig.
Ska på läkarbesök med A.
Allt går fort nu. Har svårt att hänga med. Det bara händer saker. Har tappat styrningen totalt.
Är nervös och har en stor klump i magen.
Träffar läkaren. Tycker att han är lite väl stor i korken. Sjukskriver mig i efterhand. Litar inte på mig säger han. Tycker nog att han överdriver med sin tuffhet lite.
Har ju varit nykter i 5½ månad. Kanske inte behöver gå på så hårt då. Men jag skiter i det. Han får göra som han vill. Har gett upp.
Mötet går ok.
Men jag hänger inte med.
Nu har det helt plötsligt blivit snack om behandlingshem.
Min hjärna är låst å jag mår illa.
Försöker springa men det går inte bara. Inget funkar. Sitter i min hög av förfall och blänger in i datorn.
Åker på möte med S.
Mitt i mötet kommer det. Det känns ok.
Nattmaran kommer punktligt.

Till top