Dag 418

2005 / Permalink / 0
M ringer på morronen.
Han har varit hos läkaren.
Det ser inte så bra ut för honom. Han har något i hjärnan som läkarna inte vet vad det är.
Han säger att han inte är orolig, men det är han nog.
Men på ett sätt förstår jag honom, han tycker själv att han lever på övertid, å då är det ju lite lättare att ta det. Men tungt för honom.

Ska ringa till kusin K och snacka lite med honom. Kanse kan jag få lite mer tips därifrån.
Har bestämt mig för att mitt liv ska se annorlunda ut. 
Känner att jag gör helt rätt i att byta inriktning på liv. Är nödvändigt.
Spännande att leva.
Jag å Ellen har bra dagar nu.
Vi har det gott med varann.
I stugan flyter det på i sakta mak.

Till helgen planerar vi att åka hem och kika på gården lite.
Ska bli lite spännande att se hur E ska reagera på föräldrahemmet.
Tror att hon kommer att gilla läget.

Kommer att ha några jobbiga år framför mig tror jag. Men otroligt spännande år. Å jag hoppas på att det kommer att vara givande år åxå.
I sommaar kan det nog kanske bli så att vi börjar köra upp grejer och så sakta börjar titta å planera för att ev göra stall. Men det e ju en hel del jobb som ska till.
Tänkte att jag nog börjar med att göra i ordning i logen.
Där ska gräsklippare, snöslunga å sånt stå.
Typ ett maskingarage.
Traktorn ska jag nog ha i lilla stallet på andra sidan.
På sikt får jag nog se till att bygga en byggnad på andra sidan till garage/verkstad.
Till top