Dag 417

2005 / Permalink / 0
Vaknar å e förvånansvärt pigg.
Kommer till jobbet i bra tid.
Mycke snack om varvet idag.
Känns gott att jag inte bröt utan plågade mig i mål.

Funderar en hel del på flytt å på gnarp.
Pappa verkade ju inte så oäven att det skulle kunna gå att realisera, men gjorde inte direkt vågen.
Fast det hade jag väl inte väntat mig heller.
Jag funderar på skogsfastighet, jag får inte ihop det…….det verkar aldeles för lukrativt, så jag tar å ringer till Kusin K. Han är storvulen och patron,  å säger åt mig att glömma skogen.
Det är inga pengar i det.
Han tror mer på att öppna ett stall i gnarp. Han bedömer det som om jag skulle kunna ha 20 hästar på den marken. Kanske det.
Men ser att 20 hästar skulle vi kunna leva ganska bra på.
Fast vet inte om jag vill det.
Max 10 hästar tror jag.
Till top