Dag 404

2005 / Permalink / 0
Vaknar i hyfsad tid.
Känner mig ganska pigg.
Hämtar Sonen Han är ute med hunden när jag kommer.
Kramar inte om honom direkt, då kramar han om mig så där gott som bara ens barn kan göra.
Det känns otroligt skönt. Blir lycklig i själen.
Vi handlar lite och kommer äntligen igång med bastun.
Har en mysig dag med sonen. Vad skönt det har blivit, jag går inte å gnäller på honom utan låter honom sköta sig själv och göra det han anser att han vill.
Har släppt taget om gossen. Min gosse. Det är inte utan att jag med stolthet tittar på honom.
Min gosse. Ung och oförstörd.
MIn fina gosse. Ja, i den mån nu en finnig, lång drasut nu kan vara gosse.
Men i mina ögon är det samma gosse som med glädjen strålande ropade pappay till mig och frågade var mutte pitt finns. Mutte pitt, inte lätt med musse pigg när man är liten.
Till top