Dag 242

2003 / Permalink / 0
Grejar å eldar lite. E är väl inte överdrivet intresserad, men det är inte jag heller. Byter till vinterdäck.
Vi åker till M och pratar lite. E tycker det är bra, å jag åxå. Kommer fram till att vi ska jobba i stegen lite och att det nong inte é fel att byta jobbinriktning.

Vi tar en pizza och har det ganska mysigt. Ringer L och vi bestämmer att träffas på Liseberg.
Skulle aldrig kommit på tanken att gå på Liseberg i svinkylan om jag inte varit nykter. 
Vad mycket folk det är ute och rör på sig. Det har jag aldrig märkt innan..........
Vad häftigt det är att träffa L. Vi kramar om varandra.
Känslan av bräcklighet blir påtaglig i min själ.
Skönt att se honom helskinnad och nykter.
Marknaden är inte riktigt vad jag tycker é något att ha. Inte E heller.
Det är kallt.
Vi åker hem till L och tar en fika.
På vägen hem åker vi förbi D, jag ringer men dom är inte hemma.
Ska nog vara så. Ska ta tag i honom på ett annat sätt antar jag.
Känns iaf som om det är dags att ta tag i honom snart.
Till top