Dag 241

2003 / Permalink / 0
Det går bättre å bättre dag för dag.
Känner mig trött, men kommer till jobbet som jag ska.
Tittar in till A, hon vet å hon ser glad ut för min skull.
Känner mig positiv och glad.

Beslutet att ändra på mitt liv är genuint. Ska köpa mig en hund nästa år. Frågan är bara hur min arbetssituation kommer att se ut. Snart dax att ta i det.
Härliga problem.

Har mina tankar hos D lite idag åxå.
Kankse att jag snart ska ta och ringa till honom....brrrrrr....

Tog en sväng på stan på lunchen. Köpte tofflor. Är euforisk, känns lite som när jag slutade dricka. 
Är otroligt positiv.
Fast det är väl som det varit innan med dom mörka tankarna, lite överreaktion. Måste balansera mig bättre även när jag känner mig uppåt. Inte låta mig dras iväg varken upp eller ner.
Glädjas och bekymras sant, inte rusa iväg.
Men det är faan vad bråttom jag får direkt jag känner det minsta medgång.
TDL.
Till top