Dag 229

2003 / Permalink / 0
Sov nästan inget inatt. Ångesten har tagit min sömn.
Oroar mig för saker, det flyter inte.
Blev sen ankomst idag igen. 
Måste få ordning på livet så det blir enklare. Men den där inre oron igen. 
Är  inte tillfreds.
Längtar efter sällskap, men vill inte ha någon hos mig.
Tror att en hund skulle vara bra för mig.
Är konstigt på jobbet, kommer inte igång. Men ska att ta det lugnt.
Ringer E, hon låter knepig tycker jag. 
Får inget grepp på henne, men det är nog bra att vi inte har något förhållande. Tänker lite på A.
Synd att hon mår så dåligt, det gör ju jag också så det är tur att vi inte geggar ihop oss, men tror att hon vill det. Men ska inte göra något där.
Imoron är det fredag.
Ska bli skönt med en helg. Tänker inte göra ngt. Bara vara hemma.

Ringer till E, men hon svarar mig konstigt igen. Vet inte vad det är med henne, hon verkar inte må så bra alls ju. Å sist vi va med varann va hon ju konstig åxå.
Undrar vad det é med henne. 
Ska släppa det nu, bara fokusera på att få till mitt liv bra istället.

En positiv bit idag. 
Möbelfirman, där jag köpte fåtöljen,  ringde och undrade när jag skulle hämta fåtöljen.
Jag fann mig och sa att jag inte vill ha någon längre.
Skyllde på att det va en skuld jag skulle betala till en missbrukartjej, och om hon inte hämtat den än så är det väl lika bra att köpet går tillbaka. Det tyckte han också.
Så nu har jag en fåtölj gratis. 
Kommer att få behålla den utan att betala något.

Får besked om att det blilr dyrt med bilen. Det kommer att kosta 1400 att köpa en ny växelförare. 
Behöver inte detta just nu. 
Tog en risk när jag köpte motorvärmaren inser det nu. Skulle gett fan i det. 
Kalaset kostar min då slutligen en bit över 3000 så köpte jag skor åxå.
Det blir drygt 4000 kronor det. Skulle inte gjort detta känner jag nu.
Jag är helt sopren på pengar, det lär ju inte bli bättre vid lön heller. 
Måste prioritera vilka räkningar jag ska betala.............igen.
Det känns tungt.
Vad har jag lärt mig på detta då?
Är ruinerad å inget annat å det ska jag ha jävligt klart för mig. Har inga marginaler över huvud taget.
Vete fan hur det ska bli.
Är minst sagt olustigt det här. Får väl se om försäkringskassan har lust att skicka några pengar alls. Känns inte ett enda dugg bra det här.
Måste snabbt lösa det här, men hur???????
Kanske trolla lite? Klumpen i magen är tillbaka å huvet dunkar.
Mår skit å musten börjar ta slut i mig, det är lite för mycket nu. Lite väl mycket som inte fungerar. För INGENTING fungerar.
Vet bara inte var jag ska ta kraft ifrån å ta mig ur sängen imorron. Har bara ingen aning.
Till vad och varför ska jag hålla på??

Ligger  framför tv:n och tittar på skitprogram. Det är inte roligt det här.
Tycker själv att jag har ett riktigt skitliv.
Till top