Dag 222

2003 / Permalink / 0
Sover hos E. Är rätt tacksam för att nte ha småbarn.
Idag känner jag mig glad. Känns som om saker å ting kanske kommer att bli bra.
Har i alla fall fått helt klart för mig att jag ska ta det lugnt.
Mycket lugnt.
Känner mig tryggare idag.
C ringer å vi bestämmer at ta en fika på kvällen.
Känns skönt med honom.

HSB ringde igen, dom drar av 10 000 på priset.
Verkar lite konstigt. Men kommer nog att acceptera det hela, så är den skiten borta en gång för alla.
Det var ett bra brev jag skrev.
Funderar på om jag ska driva det hela vidare för att komma undan helt.
Dom har ju gjort fel.
Inser att jag har nog inte råd med det.
Det är en skälig summa och ska nog inte fresta min lycka för mycket, brukar ju inte gå så bra då. Förresten, är nöjd med vad jag uppnått.
Sist vi pratade hånflinade han mig i örat och sa att det bara var att betala och hålla käften.
Tror inte att han skrattade åt mig när han la på luren idag.
Har inte på något vis varit otrevlig eller falsk. Utan har, på ett i mina ögon sett, ärligt och hyfsat ödmjukt sätt, sagt hur jag ser på det hela.
Skulle förmodligen kunna strula till mig lite mer pengar, men känner att jag har en bra deal, en rättvis deal. Så jag ska betala, bara han skriver en faktura som är vettig.

Min chef har inte kunnat ha möte med mig idag.
Kan kanske bero på at jag inte är den viktigaste på planeten, saker är som dom är oavsett vad jag tycker.
Till top