Sol i Sinne

2006 / Permalink / 1
Trots regntunga moln och motvind så är jag numer positiv.
Har fått en förfrågan från mitt gamla jobb. Dom vill att jag skall komma in och joba några månader.
Det kan jag välgöra.
Kommer att tjäna en relativ bra slant på det.
Sonen får driva butiken under tiden.
Var hos min revisor idag.
Det finns utrymme föratt köpa en bil på leasing.
Så då görajg väl det dårå.
Köpte en bil.
Kommer att få den innan jul hoppas jag, annars kommer den första veckan i januari.
Spelar ingen roll.
Bilfrågan är löst för 3 år framåt.
Skönt.
Det där med bil har blivit en belastning för oss.
Vi har haft roblem med våra bilar, har ej varit trafikdugliga på länge.
Bromsar, remmar, vattenspridare, topplock osv osv.
Har kostat en anseenlig summa det senaste åter at thålla dessa skrothögar igång.
Nu kommer vi att spara den gamla volvon åsså har vi en NY bil.
Helt NY.
Ska bli otroligt annorlunda.
Har aldrig haft en ny bil innan.
Mina har alltid varit minst 10 år.
Känns bra.

så idag när jag gick min lilla runda i ihållnde regn så kände det trots allt ganska bra.
Ska bli kul att kommatillmitt gamlajobb en tid igen.

träffade min sponsor idag. en trevlig stund.
berättade om min jobbiga helg i Danmark förhonom. Hna sa att han väntat på någon reaktion, då jag sista tiden ha tagit många stora beslut.
Idag är jag nykter och och en lycklig lkoholist.
Kram på er
#1 - - Micke:

Härligt & höra...nu fattas det bara lite snö till julen... Ha det fint

Till top