En Onsdag har gått....

2006 / Permalink / 1
Häromdagen var min gamla chef häroch handlade lite.
Roligt att träffa honom.
Han är så påminnande, eller rättare sagt, blir så påmind av att träffa honom. Han representerar det gamla på något sätt. Han handlade lite och vi pratade lite. Fast jag var stressad och kände migjagad, så det blev inget bra samtal, men han varhäroch det betydermycket för mig.

Igår var det lugnare på firman. Har börjat gå sin gilla gång lite. Rutinerna har satt sig och detär inte så mycket snurrlängre.
Sonen är som vanligt lite trött, men tar sig på många plan.
Växer.

Igår sa jag till en kollegaatt jag gärna köper hans rörelse när han slutar. Verkar vara möjligt.
Blir isf en mycket större buissnes att driva,men tror att det ändå är bättre då det kommer finnas utrymme för att anställa, finns redan 3 anställda. Så det ska bli spännande att se om det blir verklighet.
Härligt med nykterhet.
Nykterhet ger möligheter.
Blir tacksam i själen av min nykterhet.
Att jag fått gåvan att vara nykter.

E har börjat jobba lite smått nu. Hon va på kick off i 2 dar. Verkade helt trött när jag pratade medhenne igår. Hoppas att hon inte förtarsig. Men känner jag henne rätt så är det just det hon gör.
Nåja får väl skrapa ihop resterna av henne om det blir så.....
Nu kommer det kunder....
Kram på er alla där ute.....
#1 - - Elina:

Halkade förbi i din blogg. Ville bara nämna att jag gillar den. Keep up the good work!

Till top