Sömn, sol och leverpastej

2006 / Permalink / 1
Nu längtas det mest.
Jag längtar efer sovmornar och långa frukostar på altanen.
E längtar efter sol och värme
Hunden B, han vill ha leverpastej.

Det är en härlig tid vi nu går till mötes. Va å kika till bilen igår, ska bara ladda batteriet sen så är det bara att cabba ner....
Har lite att göra på huset i sommar. Ska fixa med ved, är ju så mysigt att elda i kamminen.

Kolla vad jag skriver om numer....
Annat var det Dag 1........
Får inte glömma.
Måste minnas att jag lever på lånad tid......eller kanske stulen tid.
Stulen från Kung Alkohol.
Har beslutat mig för att inte lyfta glaset i dag heller.
Ska lägga mig nykter ikväll.
Om jag har nåden......
#1 - - Lars:

Hejsan.
Vad kul att hitta en blogg som din. Väntar på dag 1 gör jag som ska inträffa nästa söndag. Är så djälva trött på att alkoholen fått styra så mycket i mitt liv. När jag ser resultatet för dig så inger det hopp. Nu ska jag läsa mycket mer från din kamp. Min blogg har adressen
http://torktumlaren.blogg.se/
om du vill kika in.
Ha en bra söndag.
Torktumlaren

Till top