Ny friska insatser

2006 / Permalink / 0
Den fete grisen som jag köpte firman av.
HAr fortfarande rester att reda upp efter den jäveln.
Måste nu lösa in produkter som är sålda via honom.
Nu 1½ år efter.
Suck.
Min ekonomi behöver inte det.......
Men men ....rätt skall vara rätt och kunden skall ha det han har rätt till.
Enda problemet är att detta borde belasta grisens plånbok....inte min...ja ja ja

Arbetsförmedlingen har skickat hit en ny kille.
Han skall prova en månad.
verkar vara en gosse som är på tå.
Har fattat att det inte bara är att gå å vänta på 25:e......får väl se.
Han är från bosnien eller nåt sånt......verkar helt ok.
så nu är vi tre st här.
den nya, min grabb och E:s grabb....även E är här ibland.
Butiken ståtar med ett stort urval av varor och hela intrycket här nu andas fräschör och att firman är på tå ordentligt. Kunderna tycker det har blivit fint här nere och många nya kunder tillkommer varje dag nu.
Roligt.

hunden B och jag va på uppfostringsanstalt igår.
Brukshundklubben har såna kurser man kan gå.
B är aktiv och inte så uppfostrad som jag trodde.....han är så ivrig och vill så gärna så mycket annat.....inte det jag och kursledarna ville.
Men han är så go.
Sicken hund vi har fått.
En liten toppenkille.
I morse va han ute, E låg och sov.
Jag släppte bara in honom och åkte till jobbet.
Då hade han glömt att E va hemma.
E låg och lyssnade på hur han gick fram och tillbaka och grinade och pep....trodde att han va ensam.
Han blev hur glad som helst då han "hittade" E.
Roliga dom där.....
Till top