Möte

2006 / Permalink / 1
igår träffade jag en vän i gemenskapen.
Va nog min högre makt som såg till detta.
Har liksom glidit lite senaste tiden.
Det där med att vara alkis gäller inte mig så mycket.
Högmodet uppblåstheten har sakta börjat smyga sig på mig.
Tycker att jag är lite förmer än andra osv.
då är det dax att öka på mötesfrekvensen.
Komma ner på jorden igen.
Därav mn högre makts fingervisning.
Så ikväll blir det möte.
Vet väl ungefär hur jag kommer att känna. Kanske tioo ochmed sitter av tiden bara.
Men vet av erfarenhet att ökar jag på mötena så kommer jag tillbaka på spåret igen.
Så in i et igen.....

E ligger hemma och sover.
Jag sitter på jobbet och tar det lite lugnt.
Kollar lite smågrejer och har det ganska bra.
Är skönt att vara ledig och kiomma och gå lite som jag vill.
Imorgon drar det igång igen å då gäller det att vara på tå en vecka till.

Märker på mig sj'älv då jag börjar glida. Allt blir jobbigare, jag tycker massa om saker som jag inte har att göra med. Funderar över hur andra gör och tänker.
Inte bra.
Har viktigare saker att bry mig om.
Min nykterhet och mitt liv.
När allt är perfekt där........då ska jag lyfta blicken.
Men tills dess är det ner med huvet å jobba på.....

#1 - - Nemo:

Vidrigt bra blogg... jag följer den slaviskt... Tack

Till top