Brainwash

2006 / Permalink / 5
Kanske hjärntvättad
Kanske galen.
Kanske ser Kung Alkohol i fantasin.
Kanske är det så.

Men faktum kvarstår.
Jag är nykter idag.
Har varit nykter i 3år.
Har en bra nykterhet.
Trivs med livet.
Hjärntvättad det var jag då Kung Alkohol styrde mitt liv.
Livegen utan vilja.
Totalt styrd.
En lakej, en pajas, en clown.
Idag har jag rak rygg och solen skiner.
Jag minns gårdagen, frun är glad, sonen trivs, hunden får mat, hyran betalas, firman går bra, igår tog vi en tur i cabben, härligt. huset är riktigt fint och trivsamt......osv osv....
Om det sedan är att vara hjärntvättad eller inte skiter jag högaktningsfullt och totalt i.
Jag trivs och det räcker för mig.
Kram på dig din ogine finne....*ler*
Hade en kompis som va finne ........du kan få läsa om min vän finnen om du vill.....
skriver lite betraktelser på bakomgaller.se
läs gärna
http://www.bakomgaller.se/index.php?art=3178

kram på er



#1 - - juhani:

Ähh vad fan!Du missuppfittar hela grejen.Jag är bara avundsjuk på dig!Mitt liv är inte mycket att ha.Jag drömmer också om allt du har uppnått men det som är viktigast är ju f.r f.n nykterheten.Jag är bara en uppstudsig liten skit som aldrig haft något liv att skryta om!
Ber ödmjukast om ursäkt!
cozmo-tumba.

#2 - - juhani:

Tack...

#3 - - juhani:

Om du vill:ring 073-6705422 (comvic)

#4 - - juhani:

Vi kan inte se en vätska som KUNG ÖVER VÅRA LIV!Det är ju bara en liten skitstövel som icke längre har något inflytande över våra liv.Vi väljer själv.Skall det vara så djävligt svårt att rata denna dödsbringare i våra liv?Därför vill jag bara säga att någon djävla KUNG var han aldrig.Andra saker styrde oss.Barndomen,uppfostran,tryck från föräldrarna,och hämtningar av alkoholister under broarna i stockholmstrakten.
Men du.....din sketna alkoholist...verkar ju ha fått alla "MARBOLS" tillbaka!
i am happy!
Men man skall komma ihåg,att man är det man är född att vara.Längre än så,tror jag inte att man skall gå!"
YOUR FRIEND:den ohängde.

#5 - - Filifjonkan:

coz....jag letar dig febrilt hittar inte
suckar hjälp mig skriv lägg inte ut om du vill

Till top