Så....

2014 / Permalink / 0
......en vecka gåt igen då då
Segt att jobba på bortaplan, men klirrar i kassan så.....inget är gratis
Vad värre vare är att huset inte går iväg
Har haft det till försäljning ett tag nu men det verkar stendött
Vore bra att få iväg det rackarns huset
Få lite omstart
Men det segar
Är som att ha en hundbajs under skon, blir inte av med det bara

som vanligt följen oturen mig i hasorna
Båten som jag köpte till sommaren sjönk, och när jag skulle ta upp den hällregnade det
Dessutom kan jag meddela att en bår full i vatten är tung, riktigt tung
Motorn som jag fixat med hela sommaren och som gick jättefint det sista suckade tungt när jag prövande drog i starten
Vattnet som nu häller en temp av ca 15 grader gjorde inte saken roligare
Å som lök på laxen och grädde i moset å gele i håret så fick jag punktering på bilen
Missflytet gjorde att mitt intresse för båten svalnade betydligt
Jag gav bort fanskapet till en kompis
Orkade inte se skiten
Han blev glad och jag blev lättad

En bra sak med att ta till en av AA:s viktigaste principer
GÖR DET ENKELT
Det var enkelt
Blir inte enklare än så

Nåja, nu ser jag fram emot helgen
Ha d gött därute
Till top