Prylar.....

2014 / Permalink / 0
......ja, visst ja
Har ju 5st gamla Puchar åxå
Suck
Igår var jag nära att sälja även dessa till en arbetskamrat
Men gjorde inte det
Han var beredd att betala nästan 30 000 för en färdig moppe och en i delar
Men jag backade
Har ju hållit på med dessa moppar, samlat delar, lackat o blästrat och fixat i flera år
Tror att jag kommer att ångra mig om jag säljer
Så jag sålde inte
Har en klar och en som delarna är klara till
Den som är färdig skall jag leta reda på ett ställe där den kan stå
Har några polare som håller på med moppar och dom kanske har lite plats över
Ska se på detta
har iaf beslutat mig för att göra dessa moppar klara och åka lite mopperallyn osv
eller så ligger dom lagrade i förrådet
Men det får vara så
Måste ju ha något att leka med förutom gitarren
Till top