Usch...

2014 / Permalink / 0
......Idag, nu snart ....om en timme
Skall jag till tandläkaren
Ska dra ur en tand
Känns inge vidare
Mina tänder har tagit stryk
20års supande och därefter 10 års godisätande har krävt lite av mina tänder
Men nu ska dom fixas till
Har egentligen fina tänder, men har väl inte fokuserat fullt på dessa genom åren
Nu ska jag fixa till allt som är det minsta fel
Bllir bra
Men.....
Hatar verkligen att gå dit
Känner i hela min uppenbarelse att detta inte är roligt
Men ska gå
Har dragit på detta över ett år
Hade jag gått med en gång hade jag förmodligen sluppit dra ur denna tand
Nu blir det brygga och några kronor
Kommer att kosta över 12 000
Inte bra, kommer att få gå dit flera gånger
gillar inte det

Men..........å andra sidan
Tack vare att jag är nykter och inte slarvar runt så har jag dels råd att göra detta och dels är det värt att göra det
kommer att sköta mina tänder framgent och därmed slippa dylika aktiviteter framledes
Iaf i detta omfång
Brrrr...........inte långt kvar nu............
Till top