Ligger ....

2014 / Permalink / 0
.... ju ute på jobb i veckorna
Bor i en trist liten by utan något spec att göra
Visst, finns ett bolag, men där ska ju inte jag vara kund....så finns inte mycket mer förutom pizzerian och där ska jag inte heller vara
Så blir mest träning åsså har jag börjat fixa med mina gamla Puchar.
Det är roligt
Ska bygga 3st
En är en riktig raritet, finns bara några fåtal kvar Puch Monza 3c
Den är jag riktigt stolt över, hade en sån en gång i tiden då jag var 15, och efter idogt letande hittade jag ett vrak för några år sedan,
Nu har jag hittat delar och lackat om den
Men ska samla lite mer delar innan jag börjar att plocka ihop den
Ska öva på 2 moppar innan
En skall jag ha i husvagnen i sommar
en skall jag trimma som faan och köra ifrån min arbetskompis med.....*ler*....ja ja jag vet....är barnslig och löjlig och allt det där
Men det är roligt
Jag blev ju inte nykter för att ha det tråkigt
Så..........trimmar moppen ............*ler*
Fast lite patetiskt e d ju
en 50+ gubbe på trimmad moppe.............

Nåja.........man blir inte roligare än man gör sig....å så här rolig är jag
Till top