Sådärja.....

2014 / Permalink / 0
....hur svårt kan d vara?
93,7Kg
La iväg några hekto fett i skidspåret igår och jag frossade ingenting....eller ja.......nästan ingenting
Tog en leverpastejsmörgås i onödan igår kväll
Men va fan, det funkar ju ändå.....
Så nu känner jag mig riktigt nöjd, denna vecka är redan klar, om jag nu inte frossar i mig och går upp igen, men det tror jag inte
Idag är det innebandy, vilket kommer att ta ytterligare på fettsäcken, imorgon är det åter skidspåret som gäller och då lägger jag lite ister i spåret också
Så denna vecka ser bra ut
Känns bra nu
Snart är det dax för att ta tag i maten och göra en balanserad kost
Har tänkt mig att då jag kommer under 90, vid 85 - 90 kilo ta tag i det ordentligt
Ska sluta med nutrilett då
Då blir det svårt
Nu är det ju ganska enkelt egentligen
Bara att ta nutrilett, så går jag ner
Men sen
Sen blir det klurigare
Men det behöver jag ju inte bry mig om idag, idag har jag gått ner och har snart kommit ikapp min planerade takt
Planeringen ligger på att väga 80 kilo 17 Maj
Har en planering på det på en sajt på nätet
Egentligen bara att följa deras meny, varken mer eller mindre så kommer jag att nå målte
Men....nä...inte jag
Jag är ju så jävla duktig själv, så jag har hittat på eget
Går fortare
Är så jävla mycke alkis
Men men inget att göra åt
Alkis är och förblir jag
Men hanterar det bättre och bättre tycker jag
Nu har jag i alla fall en planering på att rätta in mig i ledet och följa råden ........fast såklart inte nu.....sen.....nu kan jag bättre själv
Suck
Till top