Så....

2014 / Permalink / 1
...var arbetsdagen snart över
Nu är det innebandy som gäller
Har laddat i ming en nutrilet
Så borde väl orka en 5 - 7 minuter innan energin tar slut
Sean får jag bränna ister ...igen
Det är ganska obehagligt att anstränga sig utan näring i kroppen
Igår när jag åkte skidor så flimrade det för ögonen när jag ansträngde mig ordentligt
Kommer förmodligen bli så idag åxå
Är inte så angenämt....men vet ju att det bränner ister...rakt av...kroppen bränner fett, vågen ger med sig ....det är ju bara jag som upplever det lite negativt
Men va fan....vad är det mot en riktig baksmälla
Är ju som en sommarbris
Hur lätt som helst
Låt det flimra och svartna för ögonen lite
Det går ju över
Baksmällan, den gav fantamig inte med sig
Så......vad skönt det ska bli, vad roligt det är........
#1 - - Anonym:

Bit ihop, bara.......

Till top