Nu så.....

2014 / Permalink / 0
...vågen har gett med sig
Nu börjar jag komma överens med den
Nu närmar jag mig 95 and counting
Hoppas på att väga in under 95 imorgon morron
ÄNTLIGEN
Vad segt det varit
Har suttit fast på 96 kilosnovån, men nu känns det i hela kroppen att det släppt
Känner iaf att jag inte går upp i vikt, står still men går inte upp
Det är bra
Bådar gott inför då jag skall börja åta igen.......*ler*....om sådär en 15 kilo,,,,,,
Men har kommit igång med jogging nu och det känns bra, men är för tung i kroppen, det är otroligt jobbigt att slrpinga, känner hur tungt jag sätter i fötterna och det känns i knäna
Ska bara jogga en dag i veckan ett tag
Får gå lite mer stavgång
Det är mjukare
Men måste igång med jogging nu om gbgvarvet skall bli något annat än en ren plåga
På jobbet har dom en hockeyserie för gamla feta ich trötta
Där tänkte jag vara med
Ska köpa ett par skridskor å sen kör vi
Ska bli skitroligt
Sen är snön på väg
Ska äntligen få testa ina nya skidor
Vad skönt att jag tappat några kilon iaf, så jag orkar lite mer
Men nu känns det bara bra
Topp att vikten går ner lite, det triggar mig att fortsätta
Sak köra nutrilett några dagar till nu så det tar lite

Kram på er därute
Till top