Inte....

2014 / Permalink / 0
...utan att jag nu längtar till sommaren, eller iaf våren
Är lite ovant att ha något att se fram emot
Nu, när vi köpt husvagn, skaffat en helt perfekt upptällningsplats så vill jag på mitt vanliga alkissätt att det ska vara idag nu.....
Men måste sansa mig
Ta det lite lugnt
Våren kommer
Men jag är som vanligt otålig
Ser fram emot sommaren
Ser fram emot livet
Känns oms om jag landat lite
Kommit ner på jorden
Blivit lite mindre otålig, lite mer överseende
Så för första gången på länge, riktigt länge ser jag fram emot att få fixa till och göra en liten oas på campingen
Paddla kanot, sola, vara ute, grilla, slöa
Bara vara
Tror att det kommer att göra mig gott
Vi har tänkt som så att detta blir vår sommarstuga
Vår plats att ha det gott på
tröttnar vi på läget är det bara att rulla vidare, men vi har fått en sån fin plats, precis vid stranden med värsta utsikten, inga grannar som skymmer utan fri sikt rakt ut över sjön
Men....tålamod...våren kommer
Till top