Idag...

2014 / Permalink / 0
...blir det nutrilett och magra tankar
Skidåkning efter bästa förmåga
Till kvällsmat blir det INTE mandelkubb, men stekt ägg på smörgås och fil kanske, det är gott
Behöver nog lite kcal när jag kommer från skidturen
Kände igår att det tar på orken att åka skidor
Riktigt jobbigt
Ska lägga på rejält med fästvalla idag, hade alltför bakhalt igår
När man ställer sig själv på skidor så fattar man inte att dom där skidåkarna, Kalla och gänget kan åka så jävla fort
Verkar ju helt omöjligt
Jag hade fullt sjå att bara ta på mig skidorna, komma iväg åt rätt håll och var glad att det blev npgon fart alls
Verkar omöjligt att dom kan åka så lätt och så långt, men dom har väl tränat lite mer än jag antar jag
Hur som så ska jag ut ikväll igen
Ska gneta några kilometer idag
Får ta den tid det tar
Det var riktigt skänt att vara ute i skogen, känna kylan bita i lite och tystnaden
Bara skog
Lite ensligt och öde, men mysigt
Vore riktigt roligt att kunna åka med lite flyt så jag kan uppleva turen mer, men det kommer, det kommer
Får öva lite bara
Till top