det....

2014 / Permalink / 1
.....snöar
Nu har det kommit snart en halvmeter
Det är mysigt med snö
Trodde aldrig att jag skulle tycka det
Jag gillar eg inte snö
Jag vill ha sommar
Men nu, nu är det trots allt lite mysigt
När ja gåkte skidor häromdagen så var det mysigt
Eller jag tror det var mysigt iaf, jag flåsade och frustade mest
Men själva upplevelsen att komma ut
Höra tystnaden
När jag nyktrade till var det en kille i Aa som sa till mig att ta det lugnt, jag var ganska stressad, ils och allmänt gåpåig
Han tyckte jag skulle ta det lugnt och gå ut i skogen och lyssna på tystnaden
Vilken jävla idiot....tyckte jag då
Jag tyckte han va det mest korkade dumma och fåniga beläte i ett par skor.......nu.....11 år senare...fattar jag vad han menar
Jag är lite trög
#1 - - Anonym:

Sent ska syndaren vakna.....;o))

Till top