Stel....

2014 / Permalink / 1
....och sliten i kroppen idag
Å vikten segar sig kvar
Märkligt vad detta fläsk har fästförmåga
Vägrar ge med sig
Men tålamod är väl det jag saknar
Antar att det tar den tid det tar
Bara att inte ge upp, hålla på

Idag är jag stel o öm i kroppen
Men käkade igår kväll så mår riktigt bra
Vilken skillnad då jag åter lite
Ska bli otroligt skönt att få balans, slippa jag kilon
Ligger som en blöt filt över mig det här med kilona
Såklart är det skönt att bli av med, men är ganska klurigt och svårt att hålla i
Träningen går bra, har ökat min fysiska kapacitet massor, men kroppen vill gärna äta
Har jättesvårt att stå emot då jag blir hungrig, där saknar jag motståndskraft
Kan bara inte somna hungrig
Så blir en del okynnesätande som gör att viktkurvan inte håller vilket gör att detta kommer att ta ännu längre tid
Men......tid är väl det enda jag har egentligen
Så...får väl ta den tid det tar då
Men vore skönt att bara väga 80 kilo när jag springer Göteborgsvarvet, fast......gör jag inte det så får jag väl vara mer tränad så jag orkar ändå
För träningsvillig är jag
Min kropp svarar bra på träning
Märker stor skillnad nu
Är riktigt skönt att träna
Åker skidor varje dag jag kan
Men snart blir det jogging, ser fram emot det
Skall även gymma en dag i veckan, eller två kanske
Men fokusera på jogging fram till Göteborgsvarvet
#1 - - Anonym:

Mat är överskattat.....;o)

Till top