Tog ett......

2013 / Permalink / 0
.......kliv upp på vågen
Va faaan
100kg
Typiskt
Jag som sköter mig exemplariskt med maten
Ordentligt med hamburgare några tunnbrödsrullar, vägra röra på mig
Borde ju ge en välskapt kropp och själ
Men icke
100kg
Jaha
Vad göra
Jag måste gå ner i vikt
20kg
Jag har högt blodtryck och jag blir inte yngre, ska jag ha en ålderdom värd att leva är det dax nu
Idag

3,5km stavgång och ny ordning med mat
potatis, pasta korv såser ut
bönor, magert kött, fil, frukt in
Lagade en omelett idag
Fixade vita bönor och pannbiff med grönsaker till lunchlåda
Dricker havredryck
Fullt stå
Men....det känns ganska bra
lite roligt med en utmaning
Ska se till att gå ner 20kg till v27
dvs har 32 vecor på mig
drygt halvkilo i snitt i veckan
En baggis.....borde det vara
Nåväl
Ska skriva här hur det går

fast å andra sidan, vad riskerar man med att vara lite fet
Ingen jag vet har fast för rattfetma
Nåja, ja ska inte bagatellisera detta, det är viktigt att kroppen mår bra åxå

Kram på er därute
Till top