Jaha....

2013 / Permalink / 0
...Så var det invägning igen, jag bönade och bad att vi ska byta dag till Lördag för invägning istället
Miin ljuva duva, kontrollanten gick med på detta.
Det blir ju lite enklare att kanske kunna ta något extra på Lördagen om det finn marginal, var tanken. En god middag, fika på stan eller annat.
Jag chansar inte, vikten först
Nåja
Invägning
95,5 Kg
2,5 kilo ner denna vecka
dvs 0,5 kilo bättre än planerat
Trots att jag igår svullade i mig 200 g lakrits

Ahhhh.....skönt
Det går bra
Idag behöver jag inte bry mig om kcal, kan äta vad jag vill
Startade dagen med fil musli och ostmacka
Men.....kunde lika gärna ha tagit mitt vanliga, va inte så gott som jag mindes det med ost
Igår firade jag med att köpa skidor och även nya stavar att gå med
Känns bra att förnya mig, ladda lite
Nästa vecka blir tuff, ska gå massa, minst 3 mil och bara nutrilett på dagarna
Ska ladda inför skidsäsongen
Till top