Hmmm....

2013 / Permalink / 1
....
Har läst på lite ang vikt
Jag ha rplanerat att gå ner 20kg
Vill så gärna bli medicinfri och känna mig lätt och smidig osv
Men..........det räcker inte
Måste sätta målet på 75kg
det blir tufft, riktigt tufft
Men........samma som med fylleriet
En dag i taget
Ett kilo i taget
Sakta men säkert lägga om kost och motionsvanor
Just nu håller jag på att panikbanta, och ska göra det ner till 90 kg
Sedan ska jag sansa mig lite
Ta det i lite mer maklig takt
just nu håller jag 2kg ner i veckan, men så kan man ju inte leva i längden, eller kan, vill är bättre ord
Jag vill faktisk slabba i mig onyttig mat ibland osv
Men måste/ska lägga lite mer sans i det jag gör, slabba i mig ibland, men mestadels äta bättre och framför allt äta regelbundet
Jag känner redan en otrolig skillnad i mitt mående, på bara denna korta tid
Idag ska jag gå o gympa
Ska bli intressant.......känner mig ganska obekväm med det, men tror att det ska bli lite kul ändå, får väl göra mitt bästa av det
#1 - - Anonym:

Nämen nä, ikke 75 !
Då får man ju skavsår vid umjänge.

xoxo

Till top