Ytterligare........

2013 / Permalink / 0
....ett framsteg.
Idag kom jag i mina jeans
Inga problem alls att få igen dom i midjan
Kändes skönt
Men.....
Mina andra jeans kommer jag inte i
Där är det nog 5 cm kvar innan jag kan ta på dom, så får gnessa på ett tag till innan dessa kan tas på.......

Det var detta som drog igång detta med bantning
En morgon för 3V sedan så kom jag helt enkelt inte i mina byxor och dessutom vägde jag in på 100Kg
Sedan dessa har jag endast "fuskat" en enda dag och idag kom lite av resultatet
Känns skönt att vara igång nu
Hoppas på att väga in på 94Kg på Lö
Jag har min ljuva duva som kontrollant, både viktavläsning och den som kontrollerar att midjemåttet mäts på ett korrekt sätt
Känns mer allvarligt att hon läser av, då blir det inte avrundat åt fel håll.........vilket jag gärna skulle göra annars, jag har ju lite dålig syn.....
Men nu blir det korrekt avläst
Men tror inte att det kommer att vara något problem på Lö
Förra Lördagen hade jag tappat 2,5 Kg, men vi beslöt att jag kunde strunta i Kcal intaget hela den dagen som komensation för för mycket viktnedgång, men jag tror inte att jag åt upp mig ett halvt kilo den dagen, isf bör jag ligga nedåt 93 kilo på Lö
Vilket vore riktigt roligt
Men å andra sidan har jag ju slitit en del, i måndags gick jag stavgång 13 km
Idag ska jag gympa och sedan gå stavgång 30 minuter
Vore väl faan om inte det ska ge något
Jag har nu tre veckor kver på detta tuffa program, då bör jag enl planerna ha gått ner 10 kilo
Jag har bestämt mig för att köra stenhårt tills jag når ner under 90 kilo, då ska jag ge mig lite och ta de sista 10 kilona i en mycket lugnare takt
Så kanske kanske kan jag ha nått under 90 kilo redan om 2 veckor, vilket vore skönt, för är lite enerverande att äta nutrilett till middag varje dag
Börjar faktiskt ledsna på denna nutrilett
Men....det funkar å då kör jag på
Till top