Sådär ja.....

2013 / Permalink / 0
.......nu så
Idag gick jag stavgång 13 km
Idag anmälde jag mig till Göteborgsvarvet
Då, 17:e Maj kommer jag att väga drygt 80kg och lätt på foten sväva runt på en tid runt 2 timmar

Är grymt laddad just nu
Ska bli riktigt roligt att komma igång och ser fram emot varvet
Jag sprang varvet första året jag var nykter, det var en seger över Kung alkohol
Då jag passerade mållinjen, kom tårarna jag hade klarat att besegra Kung Alkohol den dagen och det kan INGEN ta ifrån mig
Nu är det inte lika laddat
Nu är det bara roligt
Roligt att ha något att se fram emot
Något att träna till

Livet är skönt just nu
Jag gillar utmaningar och jag har just antagit en
Har en till i bakfickan, men den väntar jag lite med....ska känna lite till innan.....

Ha d gott i mörkret, det har jag
Till top