Nu....

2013 / Permalink / 0
...är det snart jul
Regnet slår i backen och stormen tjuter
Inte direkt julstämning
Julsprit har jag glömt att köpa
Blev julchoklad o annat onyttigt istälet
Julsprit har vi inte hemma alls
Känns skönt
Gött med en vit jul oavsett väder
Min ljuva duva har däremot laddat upp med drick
En flaska julglögg........alkoholfri....vad man nu ska med den till
Varm saft
Men jag lägger mig inte i det
Vill hon låtsassupa så visst..............*ler*
Till och med jag kanske ska ta mig lite varm kladdig saft.....
Bläää
Har aldrig gillat glögg, inte ens som aktiv
Men....får väl försöka
Om jag har lust
Har inte druckit något som helst substitut på 10 år, har inte vågat
Nu vågar jag, men längtar inte direkt
Skiter nog i det
Tar en julmust istllet, det är i alla fall gott
Riktigt gott
Har släppt banteriet över jul och julmust kommer det att gå åt
Till top