Idag.....

2013 / Permalink / 0
........är det julbord
Firman bjuder på ett riktigt fint julbord
Jag får ha med mig min ljuva duva och det ska bli riktigt roligt
Men, abret med maten då
JA ja
Var sak har sin tid
Idag skall jag inte banta
Är tillbaka på 96Kg och jag har svårt att tro att ett julbord skall ge mig flera kilo, så....ikväll ska jag julborda ordentligt
Förresten så ligger jag nästan ett kilo under planeringen på bantarsajten, där skall jag vara på 96 kg om drygt en vecka
Har gjort en planering som jag följer på en viktsajt och mina första veckors viktras har gjort att jag ligger väl under planeringen, så med denna marginal väl inplanterad så blir det full rulle på julbordet, ska dricka julmust så det rinner ur öronen, det är så gott till julmat
Det är en konstig sak
Förr skulle jag inte kunna käka julbord utan nubbar och öl
Idag är det julmust som lockar
Jag dricker nästan aldrig läsk, bara ibland...idag är det ibland

Så trots viktfladder denna vecka pga hamburgare o pizza, så har jag marginal till ett julbord
Känns trots allt ganska bra .......
Till top