Solen.....

2012 / Permalink / 1
...skiner op min isterbuk
det är skönt
mindre skönt var det att försöka springa
mycket mindre
ska ju försöka komma i form, gå ner 20 kg osv
Men har mest gått upp...nu väger jag stadiga 99kg
Kan meddela att dessa kilon inte direkt var bekväma i joggingspåret
Har ont i knäna
Blev förresten inte mycket joggat, mest flåsat och pustat och sedan en promenad fram
Suck
Det går inget vidare i livet, allt e ganska besvärligt
Men...som den envetna idiot jag nu en  gång är så ska jag ge mig på detta ändå
Vore ju bättre att inte bry sig, ha "trivelvikten" kvar o må bra
Men problemet är att jag tror inte på det
Tror inte på att vara fet
Tror det är skadlig på lång sikt med hjärta osv
Men framför allt i den vanliga dagen
Är irriterad på att vara så orörlig
Knyta skorna är ju jobbigt....allt e jobbigt
Så.....nu blir det att ta sig runt den där slingan
Ska gå runt varje dag, har bestämt mig
Ska komma i samma form som jag var förra hösten
Så är det bara......
#1 - - Å:

Förra hösten var väl sisådär va, du får nog sikta lite högre ;)

Till top