Schlager.....

2012 / Permalink / 2
...spektakel
Satt å kikade på det bästa europa kan prestera
mmmm.....
Kan väl säga att firandet av Loureen, kanske borde sättas i perspektiv av motståndet
Tom med min morsa hade ju kunnat få plats, riktigt usla bidrag, dom första 14 låtarna, så var det ju bara 2-3 st som ens va ett uns bra
Men vi i soffan här hemma kom på det.........vi har blivit för gamla
Det är så här det ska vara numer

I mina öran bara skräp, men men......alla andra verkar ju nöjda så

Hur som så hade jag lagt mig långt innan sista låten sjöngs och läser i blaskorna om hur fantasktikgt magiskt underbart och otroligt detta var

En axelryckning åt en halvbra låt, kommer den på radion så byter jag inte kanal så den får väl hamna i kategorin skval

Men som sagt...jag e ju en "old grympy man" .....så........
#1 - - Micke:

Var många som var skräp där...att Irland skickade de där snorungarna övergår mitt förstånd tex...!



Sa innan tävlingen att det skulle stå mellan ryssland o Loreen..så blev det..!

#2 - - A:

...livet är väl en enda stor schlager....;o)

Till top