Med en ......

2012 / Permalink / 0
...kraftansträngning som heter duga, släpar jag mig upp ur sängen, eller sängen....somnade på soffan igår
Känns lite som förr
Vakna som ett ras på soffan och önska att denna jävla dag kunde vänta ett tag, jag är inte klar
Men.....nu funkar det inte så
Dagen kommer vare sig jag vill eller ej
Med igentäppt näsa och hostattacker kommer jag till slut upp
Det lättar i huvet
Känns bättre

Lämnar lilla vovven på dagis och kommer till jobbet
En kopp kaffe, 2 koppar kaffe och en balja vatten
Nu så
Livet finns där
Börjar så sakta återhämta mig
Men visst fan e d segt
Segt som fan

Detta va en riktigt envis bacilust som ansatt mig
Aggresiv och målinriktad
Är nu mer än 14 dar sedan jag började bli krasslig
Men nu, nu vänder det
Nu blir det bara bättre
Nästa vecka ska jag komma igång inför Göteborgsvarvet
Börja komma ut på kvällarna igen
Få lite luft
Andas
Börja leva igen
Ska bli riktigt gott att komma i form igen
10 veckor kvar och jag har inte sprungit ett enda steg
Träningsprogrammet jag ska följa är på 10 veckor
Men denna första vecka har jag missat
Så, på 9 veckor skall jag komma i form för att ta mig runt på 2 timmar..........fan trot
Men ...........
För att misslyckas krävs det att man försöker, det är därför en del aldrig misslyckas......

Ha d gott därute
Till top