Är så kallt att.....

2012 / Permalink / 2
....bollarna fryser fast
Det är inte bra
Mn vovven han har ingen respekt vare sig för mig eller kylan, han envisas med att stå ute å nosa  snön
Själv huttrar jag så jag skakar
Ibland är det inte bara roligt med hund

Igår eldade jag på hemma, fick på bara en liten stund upp en rejäl värme, va så skönt att bara känna värmen flöda............gick å la mig o tvärsomna för att en liten stund senare vakna upp svettig o pigg
Det är inte på något sätt stressande att vara klarvaken vid 12-tiden då man vet att man ska upp i ottan

Nu sitter jag på jobbet med kalla fingrar o fötter o längtar till sommaren
#1 - - Micke:

Jo..lite sommar hade suttit fint...men nu är vi ju påväg åt det hållet...gött mos :)

#2 - - Anonym:

Hur går det med formen till Vasaloppet dårå ?

Till top