På....

2012 / Permalink / 0
...intervjun igår gick det sådär
Uppstarten var lite ostrukturerad
När vi kom till kompetensbiten så hängde tungan ner i bordet på intervjuaren och jag kände att jag hade detta i min hand
den senare delen kändes det som om, jag tappade

Så......har inte en aning

Min blivande chef, som var med var/är helt övertygad om att dom vill ha mig
Jag är inte riktigt lika säker, men visst kändes det riktigt bra emellanåt
fast jag är inte så slipad som dessa gossar
Han kan mycket väl ha rätt och slutfasen på intervjun var taktik för att förhandla priset nedåt
jag har faktiskt ingen aning
Min blivande chef har varit på den här typen av intervjuer säker 500 gånger och är riktigt slipad
Min chef kändes mer slipad än den person som intervjuade mig
Ja ja
Inget jag kan göra något åt nu

I bilen på vägen tillbaka kom min blivande chef med erbjudande om anställningsform
Blev pinsamt
HAr så svårt att ta beröm och framgång och att någon tycker jag är bra och uttalat tror på mig
Vet inte ritktigt hur jag ska vara då
Känner mig riktigt obekväm i de situationerna
Nåväl
Vi enades om en riktigt fet lön och en säkerhetsklausul där jag inte blir uppsagd då uppdrag saknas utan går ner i lön
Går ner.....helt sjukt, men då jag går "ner" i lön hmnar jag på det jag tjänar idag.....vore3 idiot om jag inte tar det han erbjuder
Ett riktigt fint erbjudande
Så......nu är det bara att vänta
Min blivande chef trodde att uppdragsgivaren skulle avvakta ca 10 dagar innan han hör av sig, så vi får se
Håll nu tummarna för mig

Till top