Sååååååååå..........................

2011 / Permalink / 2
.................göttttttt
Riktigt gött
Gött i gött gött

Fick jobbet
Hybrisen flödar

Energin på GAMLA jobbet e bara slut
Riktigt slut
Äntligen kan jag känna efter
Känna hur det egentligen är på det stället
Det är inte speciellt bra
Det körs för hårt med människor där
Men .......om 11 arbetsdagar byter jag ställe
INGEN pendling
Nästgårds
Tar bara 40 minuter så e ja på jobbet
Fasta arbetstider
7:30 - 16:30...............varje dag
Ingen övertid

MEN..........en svärm av ösäkerhet gnager i mig
Ska ja klara det?
Kommer jag att hålla måttet?
JAg min gamla fåntratt........e nervös för att inte hålla
Men ska ge dom det bästa jag kan
Ge allt, det klarar man så få timmar om dagen
Ska läsa på och vara påläst
Klara ALLT dom ger mig
Hur vet jag inte, men SKA klara det
Ska bita mig fast
Ska se till att det nya företaget blir nöjda med mig....sitt val av mig
Va en hiskelig massa tester o intervjuer inna dom slog till
För många....känns som om jag inte att klara pressen
Men igen nervositet ingen laddning

Kommeratt klara det.....det vet jag...............
#1 - - lipe:

Du verkar inte vara någon fåntratt! Du verkar ha gått väldigt långt och utstått ganska mycket. Mer än många skulle klara. Var stark.

#2 - - Birgitta:

jag har också fått nytt jobb ..20st som sökte och jag fick det!Jag slipper också pendla! grattis till ditt nya jobb.

Till top