Ett.......

2010 / Permalink / 0
......nytt liv
En ny trakt
Nya människor
Andra värderingar i en annan värld
Så känns det
Känner mig minst sagt uta på hal is
Samtidigt är det en otrolig lättnad att kunna strunta i han idioten jag delar gård med på firman
Han, ett riktigt stolpskott, håller fortfarande på att krångla
Ställer bilar i vägen och snorgrejer osv
Med en skillnad
Jag svarar överhuvudtaget inte an på någon provokation
Kommenterar ingenting
Göringenting
Drömmer mig bara hem tillmitt nya liv
Där finns han inte
Men han tar ju plats här, vilket han iof inte förtjänar, men såklart ska det bli en oerhörd lättnad att slippa honom.
En arbetslös parasit, bidragstagande fuskare, som bluffat till pension och han o familjen lever så.
Finns sånna människor som utan att blinka kan leva parasit hela livet.
Fast frisk är han ju bevisligen inte
Skulle behöva ettjobb, en sysselsättning så han kunde koncentrera sig på något ilivet
Ja ja

Jag har det iaf bra i mitt nya hus.
Har det varmt och skönt.
Trivs gott i den nya nejden, har tom fått några som tittartill mig här på gården ibland
Verkstan börjar ta form
Vet hur jag vill göra
Det blir i uppstartsläget ingen butik, men vet hur det kommer att se ut
Känner in mig.
Känns gott att leva, trotsklumpen av oro i magen.......oro....kankse är det spänning, förväntning inför framtiden
Känns iaf roligt
Till top