Nu......

2010 / Permalink / 2
Ska ja blogga lite igen
Har köpt hus


På Landet
Kommer att bli en lallande lantis
Har gått så dåligt på firman under en ganska lång tid nu
När jag läser min blogg ser jag ett mönster.
Varje vinter likadant
Deppigt och svårt att få det att gå ihop
NU.....blir det en bit av en kaka....
KOmmer att få verksamheten med mig, iaf delar av den
Kommer att kunna ta det lugnt
Sk inte jaga ihop så in i helvete med stålar varje dag
Hyran blir en spottstyver
Å då har jag en lada till detta, på 250 kvm, som är perfekt att ha min firma i
Åsså det jag säljer på nätet
Det går ihop
Mina samarbetspartners har sagt att dom förnyar kontrakten när jag flyttar, och då vågade jag
Banken har sagt ja
Det är klart
Jag blir lantis
#1 - - Kråkan:

Ett himmelrike för både herre och hund.



Kram

#2 - - Anette:

Fint hus, passar dig nog perfekt! Själv vantrivdes jag i Haga så det blev tillbaka till gamla kvartér igen..:-) Ha det bra o lycka till!

Till top